Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

«Πέταξε» δύο βαθμούς στο Καυτανζόγλειο η ΑΕΚ

ΑΕΚ
Έπειτα από έξι αγώνες (πρωτάθλημα και Κύπελλο) η ΑΕΚ δέχτηκε γκολ και, μάλιστα, δύο από τον Ηρακλή, με την αναμέτρηση στο «Καυτανζόγλειο» να τελειώνει ισόπαλη 2-2.
Η Ένωση άφησε δύο πολύτιμους βαθμούς στη μάχη που δίνει για να μπει στην πεντάδα και να παίξει στα play off, ενώ οι γηπεδούχοι διατήρησαν ζωντανές τις λιγοστές ελπίδες που έχουν για να παραμείνουν στη Super League.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.