Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Διακοπή κυκλοφορίας από αύριο στην εθνική Αθηνών-Θεσσαλονίκης

Διακοπή κυκλοφορίας από αύριο στην εθνική Αθηνών-Θεσσαλονίκης
Ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους οδηγούς ότι λόγω των εργασιών κατασκευής του κόμβου Αιγινίου, θα διακοπεί η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στο ρεύμα προς Αθήνα της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Αθηνών από το «Κλειδί» έως τον  κόμβο «Μεθώνης – Αγαθούπολης» εξέδωσε η Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης.

Η κυκλοφορία θα διακοπεί κατά τις ώρες 07:00 έως 18:00 τις ακόλουθες ημερομηνίες: Πέμπτη 16-02-2017, Παρασκευή 17-02-2017, Παρασκευή 03-03-2017 και Τρίτη 07-03-2017.





Πηγή:  thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.