Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό – Ξεκινούν οι επαναλαμβανόμενες απεργίες των μέσων σταθερής τροχιάς

Ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό – Ξεκινούν οι επαναλαμβανόμενες απεργίες των μέσων σταθερής τροχιάς - Media
Ξεκινούν από αύριο Τετάρτη 1 Μαρτίου οι επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες των μέσων σταθερής τροχιάς στην Αθήνα.
Οι εργαζόμενοι στις σταθερές συγκοινωνίες (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ),αντιδρούν στη νομοθετική ρύθμιση με την οποία εκχωρείται στον ΟΑΣΑ η εμπορική εκμετάλλευση σταθμών και χώρων της ΣΤΑ.ΣΥ.
Η απεργία θα επεναληφθεί και την Παρασκευή 3 Μαρτίου.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.