Ξεκινούν από αύριο Τετάρτη 1 Μαρτίου οι επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες των μέσων σταθερής τροχιάς στην Αθήνα.
Οι εργαζόμενοι στις σταθερές συγκοινωνίες (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ),αντιδρούν στη νομοθετική ρύθμιση με την οποία εκχωρείται στον ΟΑΣΑ η εμπορική εκμετάλλευση σταθμών και χώρων της ΣΤΑ.ΣΥ.
Η απεργία θα επεναληφθεί και την Παρασκευή 3 Μαρτίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.