Δε θα αγωνιστεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού στίβου του ΣΕΦ το ερχόμενο σαββατοκύριακο ο Κώστας Μπανιώτης.
Ο πρωταθλητής του ύψους απέσυρε τη συμμετοχή του από τη φετινή διοργάνωση, αφού αισθάνεται έντονους πόνους στον αστράγαλο από το Τορούν και μπαίνει σε πρόγραμμα αποκατάστασης, ενόψει των μελλοντικών υποχρεώσεων σε κλειστό και ανοιχτό.
«Είναι ένα θέμα που το γνωρίζω. Οι ενοχλήσεις στο Τορούν ήταν έντονες κι έτσι αποφασίσαμε άμεσα να ξεκινήσουμε τις απαραίτητες θεραπείες. Ο στόχος είναι να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα», τόνισε ο ίδιος ο Έλληνας πρωταθλητής.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/xanei-to-panellinio-kleistou-o-mpaniwtis/3332623
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.