Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Κλείνει ξανά την Παρασκευή η εθνική Αθηνών- Θεσσαλονίκης, λόγω έργων

Κλείνει ξανά την Παρασκευή η εθνική Αθηνών- Θεσσαλονίκης
Κλείνει και πάλι την Παρασκευή 3 Μαρτίου η εθνική οδός Αθηνών- Θεσσαλονίκης, στο ρεύμα προς Αθήνα, από το Κλειδί έως τον κόμβο Μεθώνης- Αγαθούπολης, λόγω εργασιών στον κόμβο του Αιγινίου.

Η διακοπή κυκλοφορίας γίνεται από τις 7 το πρωί έως τις 6 το απόγεμα και θα επαναληφθεί την Τρίτη 7 Μαρτίου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τροχαίας, οι οδηγοί οδηγούνται σε έξοδο από την εθνική στον κόμβο στο Κλειδί. Στη συνέχεια είσοδος στην Εγνατία Οδό με κατεύθυνση προς Βέροια – έξοδος στον κόμβο Νησελίου – είσοδος στην εθνική οδό Αλεξάνδρειας/Κατερίνης με κατεύθυνση προς Κατερίνη – είσοδος στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών- Θεσσαλονίκης στον κόμβο Μεθώνης/Αγαθούπολης.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.