Εννιά ημέρες μετά τη μονομαχία τους στον τελικό του Λιγκ Καπ «Νίκος Σαμαράς» στο γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη» ο ΠΑΟΚ και ο Ολυμπιακός θα αναμετρηθούν στο PAOK Sports Arena στο μεγάλο τηλεοπτικό ντέρμπι που θα ολοκληρώσει την 15η αγωνιστική του πρωταθλήματος Volley League «Πάμε Στοίχημα» (6/2, 19.00, Νovasports-ΗD3, Διαιτητές: Γεωργιάδης, Μυλωνάκης).
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/bolei/311751-mache-paok-olympiakoy-ste-thessalonike
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.