Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Να 'ταν τα νιάτα και ο... Κλωναρίδης δυο φορές!

Να 'ταν τα νιάτα και ο... Κλωναρίδης δυο φορές!

Ο Παναθηναϊκός δεν είχε κανένα πρόβλημα να επικρατήσει (4-0) και στα Περιβόλια του Κισσαμικού και να πάρει την πρόκριση στην οκτάδα του κυπέλλου, όπου περιμένει ο Αστέρας. Πίσπας, Χατζηγιοβάννης και Κλωναρίδης οι πρωταγωνιστές.



Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/378456/na-tan-ta-niata-kai-o-klonaridis-dyo-fores

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.