Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Πρόκριση του Ολυμπιακού στα προημιτελικά του Κυπέλλου


Νίκη... πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας με 2-0 πήρε ο Ολυμπιακός επί του Άρη.
Ανώτεροι σε ολόκληρη τη διάρκεια του αγώνα οι παίκτες του Πάουλο Μπέντο, πέτυχαν το πρώτο τους γκολ στο 50' με τον Σισοκό, ενώ ο Νικολάου στο 86' διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα. Ντεμπούτο για τον Παρέδες.


Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/60532/na-perasei-o-epomenos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.