Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

ΒΟΜΒΕΣ Λάσκαρη για την διαιτησία που έκρινε τον τελικό – «Επίθεση» στους οπαδούς του ΠΑΟ!

ΒΟΜΒΕΣ Λάσκαρη για την διαιτησία που έκρινε τον τελικό – «Επίθεση» στους οπαδούς του ΠΑΟ!
Έντονα παράπονα για την διαιτησία του τελικού εξέφρασε ο ισχυρός άνδρας του Άρη, ενώ "καυτηρίασε" και την παρουσία των οπαδών του Παναθηναϊκού στο Nick Galis Hall.

«Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό, αλλά αυτό που είδαμε στο τέλος ήταν ντροπή. Η αστυνομία δεν ήταν επαρκείς και άφησε να περάσουν δολοφονικά όπλα. Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού είναι γνωστοί για αυτά τα όπλα. Έγινε ο, τι έγινε. Εμείς προσπαθούμε να αλλάξουμε το μπάσκετ και να φέρουμε οικογένειες στα γήπεδα.
Η διαιτησία έβαλε πάλι το χεράκι της. Δεν φταίει που χάσαμε, αλλά δεν μας άφησε να το διεκδικήσουμε. Ελπίζουμε να ήταν κατά λάθος. Είναι κάτι που έχει γίνει και στο παρελθόν. Στους τέσσερις πόντους δεν δόθηκε φάουλ στη διεκδίκηση του ριμπάουντ. Είδαμε από την αρχή τις προθέσεις των διαιτητών. Θα έπρεπε να είμαστε πολύ καλύτεροι, πάντως.
Ελπίζω να βρούμε κάποιον τρόπο, ώστε να μην έχουμε τέτοια έκτροπα. Δεν ξέρω τι έπιασε τους δικούς μας οπαδούς στο τέλος, αλλά μέχρι εκείνο το σημείο ήταν μια χαρά κι ας είχαν δεχθεί προκλήσεις», ήταν τα λόγια του Νίκου Λάσκαρη στην κάμερα της Nova.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.