Αίτηση για την υπαγωγή του ΔΟΛ σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης, όπως αναμενόταν, κατέθεσαν στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών οι πιστώτριες τράπεζες του Οργανισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η αίτηση για την τοποθέτηση ειδικού διαχειριστή στο ΔΟΛ (εν προκειμένω η Grand Thorton) θα συζητηθεί στις 3 Μαρτίου και εφόσον γίνει δεκτή ενεργοποιούνται οι διαδικασίες για την εκκαθάριση της εταιρείας, την αξιοποίηση των περιουσιακών της στοιχείων (τίτλων, ακινήτων κλπ).
Πρόκειται για μια χρονοβόρα διαδικασία καθώς από την ημερομηνία τοποθέτησης του ειδικού διαχειριστή δίδεται προθεσμία 12 μηνών (εκτός ορισμένων εξαιρέσεων) για να ολοκληρωθεί η εκκαθάριση, αφού πραγματοποιηθεί απογραφή του ενεργητικού της επιχείρησης. Για να συμβεί αυτό, ωστόσο, δηλαδή να τεθεί η εταιρεία σε καθεστώς εκκαθάρισης εν λειτουργία θα πρέπει να αποδειχθεί ότι ο Οργανισμός βρίσκεται σε οριστική παύση πληρωμών.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.gr/2017/02/02/σε-καθεστώς-ειδικής-διαχείρισης-μπαί/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.