Στελέχη της ιταλικής αριστεράς που εγκατέλειψαν τις τελευταίες ημέρες τα κόμματά τους ανακοίνωσαν σήμερα στη Ρώμη την ίδρυση του κινήματος Δημοκράτες και Προοδευτικοί (DP) που πρεσβεύει την «ανανέωση της κεντροαριστεράς».
Το κίνημα γεννήθηκε από την πρόσφατη διάσπαση της αριστεράς πτέρυγας του Δημοκρατικού Κόμματος (PD) του πρώην πρωθυπουργού Ματέο Ρέντσι και την αποχώρηση μέρους των βουλευτών της Ιταλικής Αριστεράς (Sinistra Italiana).
«Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα ανοικτό κίνημα…που θα είναι επίσης η αρχή της ανανέωσης της κεντροαριστεράς, διότι δεν θα απαρνηθούμε το σχέδιο μία μεγάλης ενωτικής δύναμης της κεντροαριστεράς», όπως η Ελιά, ο συνασπισμός υπό την ηγεσία του Ρομάνο Πρόντι που είχε κερδίσει τις εκλογές το 1996 και το 2006, αναφέρεται στο μανιφέστο του νέου κόμματος, οι ιδρυτές του οποίου δηλώνουν επίσης ότι θα επιδιώξουν να επιστρέψουν στον δρόμο αυτόν εγκαταλείποντας την παρεκτροπή προς την κεντροδεξιά που επιχείρησε ο Ματέο Ρέντσι όταν ανέλαβε την ηγεσία του Δημοκρατικού Κόμματος το 2014.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/italia-dhmokrates-kai-proodeutikoi-to-neo-komma-ths-aristeras/
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.