«Κόβουν» την Ελλάδα στα δυο με τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες
Κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις των αγροτών, οι οποίοι σκληραίνουν την στάση τους, στήνοντας νέα μπλόκα και κόβοντας τη χώρας στη μέση. Ειδικότερα, στις δύο το μεσημέρι και για δύο ώρες οι αγρότες από το μπλόκο της Νίκαιας θα προβούν σε συμβολικό αποκλεισμό της κοιλάδας των Τεμπών. Παράλληλα, έχουν αποφασίσει να πραγματοποιήσουν πανελλαδική σύσκεψη τις επόμενες ημέρες καλώντας τα μπλόκα πο συντάσσονται μαζί τους να λάβουν αποφάσεις για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Οπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Λάρισας και μέλος της επιτροπής του μπλόκου της Νίκαιας, Ρίζος Μαρούδας οι κινητοποιήσεις θα ενταθούν και θα κλιμακωθούν το επόμενο διάστημα. Είμαστε εδώ ως ένα βήμα κλιμάκωσης, γιατί η κυβέρνηση δεν πρόκειται να ξεμπλέξει από εμάς, γιατί τα αιτήματά μας είναι δίκαια» είπε μεταξύ άλλων, ενώ κάλεσε τον ελληνικό λαό να παλέψει από κοινού. Δεν θα ανεχθούμε την επιχείρηση κοινωνικού αυτοματισμού που ετοιμάζει η κυβέρνηση. Δεν παλεύουμε για τον εαυτό μας. Γιατί όταν ζητάμε αφορολόγητο 12.000 ευρώ, ή όταν διεκδικούμε το δικαίωμα μας στην δωρεάν υγεία, δεν το κάνουμε μόνο για εμάς, αλλά το ζητάμε για όλο τον ελληνικό λαό» τόνισε.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/2017/02/05/κλείνουν-τα-τέμπη-οι-αγρότες/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.