Τις φήμες που θέλουν τη διοίκηση των Σικάγο Μπουλς να εξετάζει το ενδεχόμενο ανταλλαγής του Τζίμι Μπάτλερ έως και το trade deadline της 23ης Φεβρουαρίου, κλήθηκε να σχολιάσει ο swingman των «ταύρων».
«Δεν ξέρω εάν αξίζω να γίνω ανταλλαγή. Το να το κρίνω αυτό, δεν είναι δουλειά μου», ανέφερε αρχικά ο απόφοιτος του Κολεγίου του Μαρκέτ και συνέχισε:
«Είμαι εδώ για να παίζω μπάσκετ και να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου. Εάν είμαι εδώ, είμαι εδώ», δήλωσε ο ηγέτης της ομάδας του Φρεντ Χόιμπεργκ μιλώντας στο περιθώριο της media day του All-Star Game.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.