Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Επιστρέφει στους Χιτ ο Σέιν Μπατιέ

Σέιν Μπατιέ

Την επιστροφή του Σέιν Μπατιέ σε ρόλο διευθυντή του τμήματος ανάπτυξης και ανάλυσης, ανακοίνωσε η διοίκηση των Μαϊάμι Χιτ.
«Πιστεύουμε ότι ο Σέιν αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα από το πρόγραμμά μας, όχι μόνο για το παρόν, αλλά και για το μέλλον», ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος των Χιτ, Πατ Ράιλι.
Ανάμεσα στις αρμοδιότητες του Μπατιέ θα είναι η αξιολόγηση ταλέντων που συμμετέχουν στο κολεγιακό πρωτάθλημα, των ελεύθερων παικτών, αλλά και των μελών του ρόστερ της ομάδας.
Υπενθυμίζεται πως ο παλαίμαχος σμολ φόργουορντ αγωνίστηκε με τη φανέλα της ομάδας από τη Φλόριντα από το 2011 έως και το 2014, κατακτώντας δύο πρωταθλήματα, τις αγωνιστικές περιόδους 2011-12 και 2012-13.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.