Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Προκρίθηκε στους "8" ο Ολυμπιακός, 3-2 την Τσανακάλε


Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο δύο φορές, ωστόσο με αποθέματα ψυχής κατάφερε να επιβληθεί με 3-2 σετ επί της Τσανακάλε και να προκριθεί στους "8" του Challenge Cup.

Για δεύτερη φορά στην ιστορία του θα αγωνιστεί στους "8" του Challenge Cup η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού. Οι ερυθρόλευκες επιβλήθηκαν με 3-2 σετ και στο δεύτερο ματς επί της Τσανακάλε και πήραν μία μεγάλη πρόκριση.
Οι παίκτριες του Κοβάτσεβιτς βρέθηκαν να χάνουν με 2-1 σετ από τις Τουρκάλες, αλλά στο τέταρτο ήταν καταιγιστικές και με τις Μαλασάι και Λαζάρεβιτς να ανεβαίνουν αισθητά έστειλαν το ματς στο τάι μπρέικ.
Εκεί ο Ολυμπιακός ξεκίνησε καλύτερα, αλλά το σερβίς της Τσανακάλε της έδωσε προβάδισμα με 14-12. Οι ερυθρόλευκες δεν τα παράτησαν και με έναν πρώτο χρόνο της Λαμπρούση και ένα μπλοκ της Χριστοδούλου στην Κουλάν έκαναν την ανατροπή και με 16-14 έφτασαν στη νίκη με 3-2 σετ.
Εξαιρετική η Χίπε για τρία σετ κρατούσε μόνη της επιθετικά τον Ολυμπιακό και τελείωσε το ματς με 21 πόντους. Από εκεί και πέρα όμως ανέλαβαν δράση οι παλιές. Μαλασάι και Λαζάρεβιτς ανέβασαν κατακόρυφα την απόδοσή τους, η Κονόμι δεν άφηνε μπάλες να πέφτουν κάτω, με βελτιωμένη την υποδοχή ήταν πιο εύκολο το έργο της Χριστοδούλου, ενώ η Γιώτα με την Λαμπρούση έστησαν το δικό τους τείχος πάνω στο φιλέ έχοντας 9 (6 και 3 αντίστοιχα) από τα συνολικά δέκα μπλοκ του Ολυμπιακού.
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο Ολυμπιακός προκρίνεται στην οκτάδα της συγκεκριμένης διοργάνωσης. Η προηγούμενη ήταν τη σεζόν 2007-08 όταν είχε αντιμετωπίσει την ιταλική Ίμολα η οποία είχε πάρει την πρόκριση για το Final 4 με δύο νίκες με 3-0.
Επόμενος αντίπαλος για τον Ολυμπιακό θα είναι η Αστερίξ από το Βέλγιο η οποία επιβλήθηκε με 3-1 και 3-2 στα δύο ματς απέναντι στη Βάσας.
Ολυμπιακός - Τσανακάλε 3-2
Τα σετ: 19-25, 25-17, 21-25, 25-14, 16-14

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.