Πριν τη σέντρα του αγώνα κόντρα στον Ατρόμητο όλη η οικογένεια του Ολυμπιακού κατέθεσε στεφάνια και τίμησε τα θύματα της τραγωδίας της Θύρας 7.

Ο Ολυμπιακός τίμησε τα θύματα της Θύρας 7 πριν τη σέντρα του αγώνα με τον Ατρόμητο, καταθέτοντας στεφάνια, ωστόσο και οι οπαδοί της ομάδας είχαν ετοιμάσει πανό μνήμης.
Δείτε PHOTOS:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.