Η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού, διοίκηση, προπονητές και παίκτες, έδωσε το "παρών" στο μνημόσυνο της Θύρας 7 στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης". Δείτε τις φωτογραφίες.
Στο γήπεδο "Γέωργιος Καραϊσκάκης" στον Πειραιά, πραγματοποιήθηκε το ετήσιο μνημόσυνο για τα 21 αδικοχαμένα θύματα της Θύρας 7, τα οποία "έφυγαν" από την ζωή στις 8 Φεβρουαρίου του 1981. Το "παρών" έδωσε και η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού. Διοίκηση, προπονητές και παίκτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.