Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Επικράτηση του Ολυμπιακού κόντρα στον Άρη με 69-55

Ποιο ντέρμπι; Τον νίκησε στα... χαλαρά ο Ολυμπιακός!
Οι Πρωταθλητές, χωρίς τους Βασίλη Σπανούλη και Πάτρικ Γιανγκ, νίκησαν πολύ πιο εύκολα από ό,τι δείχνει το 69-55 τον Άρη και τον έστειλαν με... χαμηλή ψυχολογία στον τελικό του Κυπέλλου.




Ο Ολυμπιακός διεύρυνε σε 9-0 το αήττητο του ΣΕΦ και παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης (υπερτερεί στην ισοβαθμία με τον Παναθηναϊκό). Οι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν με 69-55 του Άρη, στο ντέρμπι της εμβόλιμης 18ης αγωνιστικής της Α1 Ανδρών, με τους Θεσσαλονικείς να έχουν το... μυαλό τους στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό στο Αλεξάνδρειο (18/2). 
Κορυφαίος για τον Ολυμπιακό αναδείχθηκε ο Έρικ Γκριν που σημείωσε 14 πόντους (12 στο πρώτο ημίχρονο), με τον Βαγγέλη Μάντζαρη να προσθέτει με τη σειρά του άλλους 11. Για τον Άρη ο Βασίλης Καββαδάς ολοκλήρωσε την αναμέτρηση με 13 πόντους, ενώ οι Κάμινγκς και Τζένκινς πρόσθεσαν από 12 και 10 πόντους αντίστοιχα.


Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/380805/poio-ntermpi-ton-nikise-sta-xalara-o-olympiakos

Πηγή:  ebasket.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.