Οι Πρωταθλητές, χωρίς τους Βασίλη Σπανούλη και Πάτρικ Γιανγκ, νίκησαν πολύ πιο εύκολα από ό,τι δείχνει το 69-55 τον Άρη και τον έστειλαν με... χαμηλή ψυχολογία στον τελικό του Κυπέλλου.
Ο Ολυμπιακός διεύρυνε σε 9-0 το αήττητο του ΣΕΦ και παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης (υπερτερεί στην ισοβαθμία με τον Παναθηναϊκό). Οι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν με 69-55 του Άρη, στο ντέρμπι της εμβόλιμης 18ης αγωνιστικής της Α1 Ανδρών, με τους Θεσσαλονικείς να έχουν το... μυαλό τους στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό στο Αλεξάνδρειο (18/2).
Κορυφαίος για τον Ολυμπιακό αναδείχθηκε ο Έρικ Γκριν που σημείωσε 14 πόντους (12 στο πρώτο ημίχρονο), με τον Βαγγέλη Μάντζαρη να προσθέτει με τη σειρά του άλλους 11. Για τον Άρη ο Βασίλης Καββαδάς ολοκλήρωσε την αναμέτρηση με 13 πόντους, ενώ οι Κάμινγκς και Τζένκινς πρόσθεσαν από 12 και 10 πόντους αντίστοιχα.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/380805/poio-ntermpi-ton-nikise-sta-xalara-o-olympiakos
Πηγή: ebasket.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.