Κλειστή μέχρι και αύριο αποφάσισαν να κρατήσουν την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Ευζώνων, αγρότες και κτηνοτρόφοι από περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι έστησαν μπλόκο στο μεθοριακό σταθμό, στα σύνορα Ελλάδας - ΠΓΔΜ και αύριο στις 6 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση για να καθορίσουν τις επόμενες κινήσεις τους.
"Γράψανε έναν δικό μας οι αστυνομικοί, με πρόστιμο 4.000 ευρώ, επειδή έφερνε στο σημείο αντίσκηνα", είπε αγρότης του Κιλκίς στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, προσθέτοντας ότι "αυτή η κίνηση όξυνε την κατάσταση και έτσι αποφασίστηκε στη γενική μας συνέλευση να σκληρήνουμε τη στάση μας".
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/01/klisti-tha-paramini-eos-tis-6-avrio-to-apogevma-i-ethniki-odos-thessalonikis-evzonon-apo-tous-agrotes/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.