Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

ΔΕΗ: Μέχρι αύριο η προθεσμία για την επανένταξη στο πρόγραμμα των 36 δόσεων

dei
Εκπνέει η προθεσμία για επανένταξη στη ρύθμιση των 36 δόσεων της ΔΕΗ καθώς οι καταναλωτές έχουν έως αύριο διορία. 

Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα που λήγει την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου απευθύνεται σε καταναλωτές που είχαν ενταχθεί στις 36 δόσεις αλλά στη συνέχεια δεν τήρησαν τη ρύθμιση.
Σε αυτούς τους καταναλωτές δόθηκε η δυνατότητα επανένταξης στη ρύθμιση των 36 δόσεων για το τρέχον συνολικό ποσό οφειλής τους, το οποίο ρυθμιζόταν στον εναπομείναντα αριθμό δόσεων από τις αρχικές 36, με άμεση καταβολή της 1ης δόσης.
Η συνέχεια στο http://www.matrix24.gr/2017/02/dei-mechri-avrio-i-prothesmia-gia-tin-epanentaxi-sto-programma-ton-36-doseon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.