Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Ενισχύεται με 3.200 άτομα το ανθρώπινο δυναμικό του ΕΣΥ

Ενισχύεται με 3.200 άτομα το ανθρώπινο δυναμικό του ΕΣΥ
«Έως τις αρχές Μαρτίου, θα έχει ολοκληρωθεί ο διορισμός 3.200 νοσηλευτών, υγειονομικών, παραϊατρικού και βοηθητικού προσωπικού στα νοσοκομεία, γεγονός που χαρακτηρίζεται ως μία πολύ μεγάλη ένεση ανθρώπινου δυναμικού στο ΕΣΥ. Βεβαίως, είναι περιορισμένης διάρκειας, 12μηνων συμβάσεων, αλλά για πρώτη φορά είναι συμβάσεις με πλήρη ασφαλιστικά και μισθολογικά δικαιώματα, με τη δυνατότητα να καλύψουν βάρδιες, υπερωριακές εργασιακές ανάγκες, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση και αναβάθμιση της λειτουργίας των νοσοκομείων». Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Ξανθός, επισκεπτόμενος σήμερα τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Ερευνών Φυσικής Πλάσματος και Laser του ΤΕΙ Κρήτης στο Ρέθυμνο, γνωστοποιώντας επίσης ότι θα ακολουθήσουν προσλήψεις μόνιμου και επικουρικού προσωπικού, μια διαδικασία η οποία είναι σε εξέλιξη και θα συμβάλει στη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας προς τον πολίτη.



Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2585146/enischiete-me-3-200-atoma-to-anthropino-dinamiko-tou-esi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.