«Από σήμερα το επιτελείο δουλεύει ακατάπαυστα ώστε την Τρίτη να είναι έτοιμοι να ξεκινήσει η διαδικασία ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 για την απόφαση του Eurogroup και την επιστροφή των τεχνικών κλιμακίων των θεσμών υπογραμμίζοντας πως μέχρι τις 20 Μαρτίου η ιστορία θα έχει κλείσει και θα έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση.
Η κυβέρνηση έκανε πολιτική διαπραγμάτευση και για πρώτη φορά δέχεται παράλληλα μέτρα ώστε να σταματήσει η λιτότητα και να προχωρήσει η χώρα, ανέφερε ενώ όσον αφορά την αξιωματική αντιπολίτευση, αφού κατέρρευσε, όπως είπε, ο στόχος της για εκλογές «πρέπει να κάνει μία υπέρβαση και να συνταχθεί σε αυτή την εθνική προσπάθεια. Θα το εκτιμούσε ο Ελληνικός λαός», επισήμανε ο υπουργός Ναυτιλίας.
«Γιατί η ΝΔ δεν έκανε μεταρρυθμίσεις πριν από δύο χρόνια; Εγώ λέω στην κ. Μπακογιάνννη (σσ: η οποία συμμετείχε μαζί του στη συζήτηση ) να συμβουλεύσει τον πρόεδρο της ΝΔ να απαλλαγεί από επικοινωνιακές επιρροές που δεν ανήκουν και στο χώρο της ΝΔ» ανέφερε ο κ. Κουρουμπλής και υπογράμμισε πως «πρέπει να βρούμε κοινό τόπο και κοινό μέτωπο. Δεν έχει να χάσει κανείς. Οι εκλογές θα έλθουν το 2019».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.