Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Στην 1η θέση συνεχίζει ο Χατζηνικολάου...



Συνεχίζει η μάχη στα κεντρικά δελτία ειδήσεων του Νίκου Χατζηνικολάου και του Αντώνη Σρόιτερ.
Σύμφωνα με τα καθαρά ποσοστά τηλεθέασης το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 σημείωσε 23,6%.Στην 2η θέση ήταν το δελτίο του ALPHA,αφού σημείωσε 20,4%.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/02/1_46.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.