Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Π. Καμμένος στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1: «Δεν θα υποστείλουμε τις ελληνικές σημαίες στο Αιγαίο»


  «Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουμε φασαρίες στο Αιγαίο, αλλά κάθε τουρκικό αεροπλάνο θα αναχαιτίζεται όπως πάντα, θέλουμε να έχουμε ειρηνικές σχέσεις με τη Τουρκία, όμως πρέπει κι αυτοί να καταλάβουν ότι πρέπει να σεβαστούν επιτέλους το διεθνές δίκαιο», τόνισε μεταξύ άλλων ο ΥΠΕΘΑ Πάνος Καμμένος στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.

Σε ερώτηση του Νίκου Χατζηνικολάου σχετικά με το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, ο υπουργός κατηγορηματικά απάντησε ότι στο σύνολο τους αυτές είναι πάντα έτοιμες να υπερασπιστούν την εδαφική κυριαρχία της χώρας.

Υπεραμύνθηκε της απόφασής του να πάει σήμερα το πρωί στην περιοχή των Ιμίων και να κάνει ρίψη στεφάνου στη μνήμη των τριών Ελλήνων αξιωματικών που είχαν χάσει τη ζωή τους το μοιραίο βράδυ της 30ης Ιανουαρίου 1996, λέγοντας ότι είναι δικαίωμά μας να το κάνουμε αυτό «είναι και υποχρέωσή μας να μεταβούμε στον τόπο της θυσίας και να τιμήσουμε τρεις ήρωες», τόνισε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας παράλληλα με έμφαση ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να υποστείλει τις ελληνικές σημαίες στο Αιγαίο. «Οι σημαίες δεν υποστέλλονται, μόνο αντικαθίστανται από καινούργιες, όταν σκιστούν οι παλιές», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά στο μέτωπο της διαπραγμάτευσης και στις εκκρεμότητες για το κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης έδειξε αισιόδοξος πως μπορεί να κλείσει σύντομα και θεωρεί ότι θα γίνει άμεσα ένα βήμα παραπέρα, καθώς πραγματοποιήθηκε ήδη η αλλαγή ηγεσίας στις ΗΠΑ και αυτό μπορεί να συμβάλλει στο να προχωρήσουν πιο άμεσα οι διαδικασίες, καθώς σύμφωνα με τον ίδιο, οι ΗΠΑ επηρεάζουν τη πλευρά του ΔΝΤ. 


Σημείωσε επίσης ότι η ελληνική πλευρά, έκανε ό,τι απαιτείται για να εκπληρώσει τις δεσμεύσεις της και πλέον, όπως ανέφερε, οι δανειστές πρέπει να εκπληρώσουν κι αυτοί τις δικές τους, τονίζοντας με σαφήνεια ότι ο ελληνικός λαός δεν αντέχει άλλα επιπλέον μέτρα λιτότητας, ιδίως όταν αυτά δεν περιλαμβάνονται στη συμφωνία του καλοκαιριού του 2015: «έχουμε πρόθεση να τη κλείσουμε (σ.σ διαπραγμάτευση), αλλά όχι με το πιστόλι στον κρόταφο, Στο χέρι των δανειστών είναι η συμφωνία, η Ελλάδα είναι συνεπής», κατέληξε.  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.