Συνεχίζει η μάχη στα κεντρικά δελτία ειδήσεων του Νίκου Χατζηνικολάου και του Αντώνη Σρόιτερ.
Σύμφωνα με τα καθαρά ποσοστά τηλεθέασης το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 σημείωσε 23,7%.Στην 2η θέση ήταν το δελτίο του ALPHA,αφού σημείωσε 17,5%.
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/02/1_14.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.