Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Ο Γιώργος Τράγκας για τις τηλεοπτικές άδειες: «Τρία τέσσερα κανάλια είναι κάτι μεταξύ ημιδικτατορίας και ουγγρικής αυταρχικής άποψης... Είναι μεγάλο λάθος!» (Video)


Ο Γιώργος Τράγκας βρέθηκε ως καλεσμένος στην εκπομπή "Όλα Ξεκόλλα" και μίλησε, μεταξύ άλλων, για τις τηλεοπτικές άδειες, τις εφημερίδες, αλλά και τις πιέσεις που υπήρχαν για να φύγουν παρουσιαστές και παραγωγή από την τηλεόραση, κάτι που βίωσε και ο ίδιος.
«Τρία τέσσερα κανάλια δεν λέει τίποτα, είναι κάτι μεταξύ ημιδικτατορίας, ουγγρικής αυταρχικής άποψης, διαφόρων τύπων και πολιτικών που τους βλέπεις στα νότια αμερικανικά καθεστώτα... Είναι μεγάλο λάθος! Τι πάει να πει... Θα διώξω δυο χιλιάδες για να ισορροπήσει η αγορά; Δηλαδή να φύγουν 2000 υπάλληλοι των καναλιών, δημοσιογράφοι και τεχνικοί;» είπε ο γνωστός δημοσιογράφος, μεταξύ άλλων, ενώ αναφέρθηκε στις πιέσεις που υπήρχαν στην τηλεόραση για να φύγουν παρουσιαστές και παραγωγοί, κάτι που βίωσε και ο ίδιος με τη Μαλβίνα Κάραλη.
Δείτε το απόσπασμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.