Ο Αϊζέια Όστιν που άφησε πίσω του μια σπάνια ασθένεια έκανε την πρώτη του εμφάνιση με τη Ζελέζνικ και έδειξε πως το ταλέντο του δεν χάθηκε.
Για τον Αϊζέια Όστιν ο αγώνας της Ζελέζνικ με τη Μόρναρ (92-85) για την Αδριατική Λίγκα είναι η έναρξη μιας δεύτερης ζωής.
Ο 23χρονος ήταν δεδομένο πως θα επιλεγόταν σε υψηλή θέση στο ντραφτ του 2014, ωστόσο λίγες εβδομάδες πριν από αυτό, διαγνώστηκε με σύνδρομο Μάρφαν, μια σπάνια ασθένεια που προσβάλλει την καρδιά και την αορτή και θα έθετε σε κίνδυνο τη ζωή του η ενασχόλησή του με το μπάσκετ. Ο Αϊζέια Τόμας υποχρεώθηκε να αποσυρθεί στα 21 του, αλλά οι γιατροί τού άναψαν πράσινο για να επιστρέψει στη δράση, παρά την πολύ περιορισμένη ορατότητά του από το δεξιό του μάτι.
Στην πρώτη του εμφάνιση με τη Ζελέζνικ η εικόνα του νεαρού σέντερ (2,15μ.) ήταν κάτι παραπάνω από απλώς ενθαρρυντική. Είχε 9 πόντους (3/5 δίποντα, 1/1 τρίποντο, 0/1 βολή), 4 ριμπάουντ, 1 τάπα και 1 λάθος σε 11:20.
Το πρώτο καλάθι του Όστιν:
Ο 23χρονος ήταν δεδομένο πως θα επιλεγόταν σε υψηλή θέση στο ντραφτ του 2014, ωστόσο λίγες εβδομάδες πριν από αυτό, διαγνώστηκε με σύνδρομο Μάρφαν, μια σπάνια ασθένεια που προσβάλλει την καρδιά και την αορτή και θα έθετε σε κίνδυνο τη ζωή του η ενασχόλησή του με το μπάσκετ. Ο Αϊζέια Τόμας υποχρεώθηκε να αποσυρθεί στα 21 του, αλλά οι γιατροί τού άναψαν πράσινο για να επιστρέψει στη δράση, παρά την πολύ περιορισμένη ορατότητά του από το δεξιό του μάτι.
Στην πρώτη του εμφάνιση με τη Ζελέζνικ η εικόνα του νεαρού σέντερ (2,15μ.) ήταν κάτι παραπάνω από απλώς ενθαρρυντική. Είχε 9 πόντους (3/5 δίποντα, 1/1 τρίποντο, 0/1 βολή), 4 ριμπάουντ, 1 τάπα και 1 λάθος σε 11:20.
Το πρώτο καλάθι του Όστιν:
VIDEO: After more than two years HE is back! @IsaiahAustin scores his first points for #FMP! #ABALiga #FMPMOR@BaylorMBB
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/sugkinisi-gia-ton-irwa-ostin-video/3258160

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.