Δείτε την τάπα του Όγκνιεν Κούζμιτς στον Έκπε Ούντο, με την οποία ο Ερυθρός Αστέρας πήρε τη νίκη απέναντι στη Φενέρμπαχτσε στο Βελιγράδι (75-73).
Ο Ερυθρός Αστέρας "σκότωσε" τη Φενέρμπαχτσε στην Aleksandar Nikolic Hall (75-73), χάρη στην εκπληκτική εμφάνιση του Όγκνιεν Κούζμιτς. Ο πρώην σέντερ του Παναθηναϊκού έπαιξε εξαιρετική άμυνα στο τέλος του αγώνα στον Έκπε Ούντο, κόβοντάς τον εντυπωσιακά!
Δείτε τη φάση που έδωσε τη νίκη στους "ερυθρόλευκους"
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.