Μόλις ένα τέταρτο χρειάστηκαν οι φίλοι του Ερυθρού Αστέρα προκειμένου να φέρουν το sold out στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό Superfoods (26/1, 20:00).

Ως πρωτοφανή χαρακτηρίζει ο Ερυθρός Αστέρας στην επίσημη ιστοσελίδα του τη ζήτηση των εισιτηρίων για τον εντός έδρας αγώνα με τον Παναθηναϊκό Superfoods στην Aleksandar Nikolic Hall (26/1, 20:00). Οι "ερυθρόλευκοι" ενημέρωσαν για το sold out που επετεύχθη σε μόλις ένα τέταρτο, αποδεικνύοντας πως η ατμόσφαιρα στο Βελιγράδι θα είναι κάτι παραπάνω από "καυτή".
Όπως ενημέρωσε ο Ερυθρός Αστέρας, τα εισιτήρια διατέθηκαν σε χρόνο - ρεκόρ, ενώ επεσήμανε πως ο αγώνας είναι υψηλής επικινδυνότητας, ζητώντας απ όσους βρεθούν στο γήπεδο να μην παρεκτραπούν υπό τον φόβο επεισοδίων και νέου προστίμου σε βάρος του σερβικού συλλόγου. πηγή: http://euroleague.sport24.gr/article/4496322/sold-out-me-rekor-gia-panathhnaiko.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.