Με την έναρξη της σεζόν του WRC στο Rally Μόντε Κάρλο να απέχει μόλις 5 μέρες, ο Sebastien Ogier δοκιμάζει σε παρόμοιες συνθήκες στη Γαλλία με το Ford Fiesta RS WRC.
O Γάλλος πρωταθλητής συνεχίζει να εξοικειώνεται με το νέο του αυτοκίνητο και τη νέα του ομάδα, δοκιμάζοντας σε ψυχρές συνθήκες στη Γαλλία.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.