Ο Πανθρακικός αποχώρησε από το πρωτάθλημα της Football League και οι παίκτες του βρέθηκαν για τελευταία φορά στο γήπεδο για να μαζέψουν τα πράγματά τους και να αποχαιρετιστούν σε μία «δύσκολη» στιγμή.
Τα οικονομικά προβλήματα «έπνιξαν» τον Πανθρακικό που δεν κατάφερε να αποφύγει το μοιραίο και ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το πρωτάθλημα της Football League.
Οι παίκτες (κι όχι μόνο) των Θρακιωτών μαζεύτηκαν για τελευταία φορά στο δημοτικό γήπεδο της Κομοτηνής, αποχαιρετίστηκαν και μάζεψαν τα πράγματά τους.
Αν μη τι άλλο, μία «δύσκολη» στιγμή που βγάζει «έντονα» συναισθήματα… Δείτε τα στιγμιότυπα από τον φακό του Intime.













πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/stenaxwro-oi-paiktes-tou-panthrakikou-mazeuoun-ta-pragmata-tous-pics/3261324
Οι παίκτες (κι όχι μόνο) των Θρακιωτών μαζεύτηκαν για τελευταία φορά στο δημοτικό γήπεδο της Κομοτηνής, αποχαιρετίστηκαν και μάζεψαν τα πράγματά τους.
Αν μη τι άλλο, μία «δύσκολη» στιγμή που βγάζει «έντονα» συναισθήματα… Δείτε τα στιγμιότυπα από τον φακό του Intime.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.