Όπως πάει το πράγμα δεν θα διεξαχθεί κανένας ματς Κυπέλλου αυτή τη βδομάδα...
Το Λεβαδειακός - ΑΕΚ αναβλήθηκε, το Τρίκαλα - Αστέρας πάρει προς τα εκεί, όπως και το Άρης - Ολυμπιακός!
Οι Κίτρινοι δημοσίευσαν φωτογραφία με το χιονισμένο "Κλεάνθης Βικελίδης" και αν συνεχιστεί το ίδιο σκηνικό, τότε το παιχνίδι με τους Ερυθρόλευκους θα οδηγηθεί σε αναβολή.
Όπως είναι γνωστό, μάλιστα, από χθες οι άνθρωποι του Άρη κατέθεσαν αίτημα στην ΕΠΟ για την αναβολή του ματς και τον ορισμό του σε άλλη ημερομηνία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.