Αμέσως μετά το οριστικό κλείσιμο της αποκρατικοποίησης, το πρώτο κτίριο που θα κτιστεί, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καθημερινής, είναι ένα πολυτελές θέρετρο -καζίνο.
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Βαγγέλη Μανδραβέλη, θα είναι ένα οικοδόμημη που θα αποτελέσει ορόσημο για τα Νότιο και θα έχει 40 με 45 ορόφους.
Οι εργασίες θα ξεκινήσουν πρώτα στη νοτιοανατολική πλευρά του ακινήτου, καθώς η Lamda Development και η Hellinikon Global I θεωρούν πως η ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να αποφέρει άμεσα έσοδα. πηγή: http://www.athensmagazine.gr/sooninathens/h-athhna-toy-mellontos-ayto-einai-to-casino-resort-poy-tha-xtistei-prwto-sto-ellhniko
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.