Γενικός ξεσηκωμός επικρατεί στις τάξεις των αγροτών με τα τρακτέρ να είναι έτοιμα να βγουν στους δρόμους και τα πρώτα μπλόκα να στήνονται σε δεκάδες σημεία του εθνικού οδικού δικτύου σε όλη την Ελλάδα.
«Υπάρχουν οι αποφάσεις της Πανελλαδικής Επιτροπής των μπλόκων. Από Δευτέρα θα υπάρξουν και τρακτέρ στους δρόμους» δήλωσε ο Βαγγέλης Μπούτας, πρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Ν. Καρδίτσας, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ- ΜΠΕ, «Πρακτορείο FM 104».
Αντίστοιχες αποφάσεις λαμβάνουν και οι αγρότες τις Λάρισας ενώ το ίδιο επικρατεί σε Ήπειρο, Πελοπόννησο και Μακεδονία.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=572248&catID=3
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.