Οι παίκτες της Σαπεκοένσε πραγματοποίησαν την πρώτη συγκέντρωση ενόψει της νέας χρονιάς, με την ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια να είναι ιδιαίτερα συγκινησιακή εξαιτίας και της παρουσίας του επιζήσαντα Νέτο. (PHOTOS & VIDEOS)
Η Σαπεκοένσε προσπαθεί να επιστρέψει σε φυσιολογικούς ρυθμούς, ύστερα απ' το τραγικό δυστύχημα της 29ης Νοεμβρίου, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 71 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων και μέλη της αποστολής της βραζιλιάνικης ομάδας.
Την Παρασκευή (06/01) πραγματοποιήθηκε η πρώτη συγκέντρωση ενόψει της νέας χρονιάς, με το κλίμα στα αποδυτήρια να είναι ιδιαίτερα φορτισμένο, εξαιτίας και της παρουσίας του Νέτο, ο οποίος ήταν ένας εκ των επιζώντων την τραγωδία.
Τις τελευταίες εβδομάδες υπήρξε μία προσπάθεια απ' την πλευρά των διοικούντων προκειμένου να ενισχυθεί η ομάδα με ποδοσφαιριστές είτε δανεικούς είτε απ' τη δεύτερη ομάδα του συλλόγου. Μεταξύ των νέων προσώπων ήταν οι Γκρόλι, Νάντσον, Ντοντό, Νιλτίνιο και Ρόσι, καθώς κι ο προπονητής, Βάγκνερ Μανσίνι.
Μάλιστα, οι διαχειριστές του επίσημου λογαριασμού της Σαπεκοένσε στο twitter ανέβασαν μία φωτογραφία απ' τα αποδυτήρια, γράφοντας χαρακτηριστικά: "Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Ο Νέτο μαζί με τα παιδιά των ακαδημιών που ανέβηκαν στην πρώτη ομάδα".
Uma foto vale mais que mil palavras...
Neto com os atletas da base que subiram para o profissional.#VamosChape
Δείτε VIDEOS απ' την πρώτη συγκέντρωση:
https://t.co/F5LDevMyg9 πηγή: http://www.sport24.gr/football/Brazil/fortismeno-klima-sthn-prwth-sygkentrwsh-ths-sapekoense.4465363.html


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.