Κλειστοί για το επιβατικό κοινό θα είναι σταθμοί του Μετρό, το Σαββατοκύριακο 21 και 22 Ιανουάριου.
Συγκεκριμένα, λόγω των εργασιών για την τοποθέτηση των πυλών για την εφαρμογή του Αυτόματος Συστήματος Συλλογής Κομίστρου, οι σταθμοί ΑΤΤΙΚΗ και ΑΚΡΟΠΟΛΗ της γραμμής 2 και οι σταθμοί ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ και ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ της γραμμής 3 του ΜΕΤΡΟ θα είναι εκτός λειτουργίας και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτούς τους σταθμούς χωρίς στάση για αποβίβαση/επιβίβαση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.