Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Με Γιαννακόπουλο πριν από το ΣΕΦ

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έδωσε το "παρών" στην τελευταία προπόνηση του Παναθηναϊκού Superfoods, πριν το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (6/1, 21:00) για την EuroLeague.



Η ισχύς εν τη ενώσει στον Παναθηναϊκό Superfoods. Στην τελευταία προπόνηση του "τριφυλλιού" πριν τον ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για την 16η αγωνιστική της EuroLeague, έδωσε το "παρών" ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Ο "ισχυρός άνδρας" των "πρασίνων" βρέθηκε στο ΟΑΚΑ, για να παρακολουθήσει την έναρξη της προπόνησης και να εμψυχώσει τους παίκτες του Τσάβι Πασκουάλ εν όψει της "αιώνιας" μονομαχίας στο ΣΕΦ.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       πηγή: http://euroleague.sport24.gr/article/4464209/me-giannakopoylo-prin-apo-to-sef.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.