Κλειστά θα παραμείνουν αύριο, Δευτέρα, τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και τα Κέντρα Ενισχυτικής Διδασκαλίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, λόγω των προβλημάτων που προκαλεί ο παγετός στους καυστήρες των σχολικών κτιρίων.
Η απόφαση ελήφθη μετά από ενημέρωση των διευθυντών των σχολείων, έπειτα από την πρόσκληση που απηύθυνε ο Δήμος Θεσσαλονίκης, από την οποία προέκυψε ότι τα περισσότερα σχολεία αντιμετωπίζουν προβλήματα στη θέρμανση των κτιρίων τους εξαιτίας του ψύχους.
πηγή: http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/137668/den-tha-anoiksoun-ayrio-deftera-ta-sxoleia-tis-thessalonikis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.