Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Όταν ο Αντετοκούνμπο έφαγε… πάγκο από τον Τζέισον Κιντ

Κιντ Αντετοκούνμπο

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο μπορεί να θεωρείται αυτή τη στιγμή ένας από τους κορυφαίους παίκτες σε ολόκληρο το NBA, ωστόσο πριν 1,5 χρόνο τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι…
Τον Απρίλιο του 2015 ο Τζέισον Κιντ είχε αποφασίσει σε ένα ματς να τον στείλει στον πάγκο λόγω κακής απόδοσης και ο Έλληνας γκαρντ/φόργουορντ, όντας εκνευρισμένος, έψαχνε στο κινητό του τα στατιστικά του προπονητή του, όταν ήταν παίκτης!
«Είπα να δω τι έχει κάνει στην καριέρα του. Είδα ότι ήταν Rookie of the Year, πρωταθλητής στο NBA, χρυσός Ολυμπιονίκης, δεύτερος σε ασίστ, πέμπτος σε εύστοχα τρίποντα, κλπ. κλπ… Είπα Χριστέ μου, πως μπορώ να αναμετρηθώ με κάτι τέτοιο; Καλύτερα να το βουλώσω!”», αποκάλυψε ο 22χρονος σταρ.                                                                                                                                                                                                                                                     πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/01/04/otan-o-antetokounbo-efage-pagko-apo-ton-tzeison-kint/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.