Με δύο παίκτες λιγότερους διαθέσιμους θα αγωνιστεί τελικά ο Ολυμπιακός στο ΟΑΚΑ για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Συγκεκριμένα, ο Πάτρικ Γιάνγκ δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις ενοχλήσεις στο γόνατο και έμεινε εκτός δωδεκάδας, όπως και ο Ματ Λοτζέσκι λόγω μυϊκού σπασμού στον προσαγωγό.
Από εκεί και πέρα, ο Βαγγέλης Μάντζαρης που έχει αιμάτωμα στο δικέφαλο, έκανε ένεση για να μπορέσει να αγωνιστεί, διότι οι ενοχλήσεις δεν έχουν ξεπεραστεί, ενώ ο Γιώργος Πρίντεζης θα σφίξει τα δόντια παρά τους πόνους στη μέση και θα αγωνιστεί για λίγα λεπτά.
Από εκεί και πέρα, ο Βαγγέλης Μάντζαρης που έχει αιμάτωμα στο δικέφαλο, έκανε ένεση για να μπορέσει να αγωνιστεί, διότι οι ενοχλήσεις δεν έχουν ξεπεραστεί, ενώ ο Γιώργος Πρίντεζης θα σφίξει τα δόντια παρά τους πόνους στη μέση και θα αγωνιστεί για λίγα λεπτά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.