Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Μετά τον Λοτζέσκι, εκτός και ο Γιάνγκ - Με ένεση ο Μάντζαρης

γιανγκ
Με δύο παίκτες λιγότερους διαθέσιμους θα αγωνιστεί τελικά ο Ολυμπιακός στο ΟΑΚΑ για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Συγκεκριμένα, ο Πάτρικ Γιάνγκ δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις ενοχλήσεις στο γόνατο και έμεινε εκτός δωδεκάδας, όπως και ο Ματ Λοτζέσκι λόγω μυϊκού σπασμού στον προσαγωγό.

Από εκεί και πέρα, ο Βαγγέλης Μάντζαρης που έχει αιμάτωμα στο δικέφαλο, έκανε ένεση για να μπορέσει να αγωνιστεί, διότι οι ενοχλήσεις δεν έχουν ξεπεραστεί, ενώ ο Γιώργος Πρίντεζης θα σφίξει τα δόντια παρά τους πόνους στη μέση και θα αγωνιστεί για λίγα λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.