Ένας Παναθηναϊκός σκέτη τραγωδία έκανε δυο ευκαιρίες της προκοπής στα Χανιά και με γκολ του Μπανανά έχασε φυσιολογικά από τον Πλατανιά 1-0.
Ο κακός Παναθηναϊκός δεν άξιζε ίσως κάτι παραπάνω από την ισοπαλία και τελικά έχασε στα Περιβόλια από το γκολ του Μπανανά με 1-0, γιατί ήταν κάκιστος για ένα ημίχρονο και γιατί όταν αποφάσισε κάπως να παίξει δεν ήταν καλός στην τελική προσπάθεια στις λιγοστές φάσεις που έκανε. Θα ήταν άδικο να πέσει όλο το ανάθεμα στον Τελάντερ για το λάθος στη φάση του γκολ, αλλά κι οι συμπαίκτες του ήταν σχεδόν όλοι κάτω από τη βάση. Θετικός στο ντεμπούτο του ο Κουρμπέλης, κυρίως όσο είχε στο πλάι του τον Ρέις, όμως οι πράσινοι έχασαν δίκαια...
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/373772/panathinaikos-gia-na-toy-petas-mpanana
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.