Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Τρεις σταθμοί του μετρό ανοίγουν για τους άστεγους ενόψει χιονιά


Ανοιχτοί θα παραμείνουν κατά τη διάρκεια της νύχτας από την Παρασκευή έως και την Δευτέρα οι σταθμοί του Μετρό σε Ομόνοια, Μοναστηράκι και Μεταξουργείο.
Οι σταθμοί θα ανοίξουν για να φιλοξενήσουν άστεγους συμπολίτες μας, ενόψει του επικείμενου χιονιά που θα χτυπήσει και πάλι τη χώρα.
Όπως γνωστοποίησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εφόσον χρειαστεί, θα υπάρξει και νέα παράταση της σχετικής απόφασης του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Σπίρτζη.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.