Θα ξεχαστεί γρήγορα αυτό το παιχνίδι στα Πηγάδια ανάμεσα στην Ξάνθη και την ΑΕΚ. Το τελικό 0-0 μπορεί να αφήνει ικανοποιημένες και τις δυο ομάδες, καθώς από τη μια η Ξάνθη κρατήθηκε σε απόσταση έξι βαθμών από την ΑΕΚ, ενώ από την άλλη, η Ένωση είχε εκτός αγώνα τον Γιόχανσον λόγω ίωσης την τελευταία στιγμή και αναγκάστηκε να παίξει από το 6ο λεπτό με 10 παίκτες λόγω αποβολής του Γκάλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.