Ο υποψήφιος πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Ευρώπη δήλωσε στο BBC ότι το ευρώ «θα μπορούσε να καταρρεύσει» εντός των επομένων 18 μηνών.
Άκρως ενδιαφέροντα για το μέλλον της Ευρώπης και του ενιαίου νομίσματος ειπώθηκαν από τον καθηγητή Τεντ Μάλοχ σε συνέντευξη του στο BBC Radio4, ο οποίος είναι ο υποψήφιος πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Ευρώπη.
Όπως γράψαμε και εμείς εδώ στο Crashonline από χθες, 25/1, (δείτε εδώ) ο Μάλοχ θεωρεί το ευρώ τελειωμένη υπόθεση. Συγκεκριμένα είπε ότι «σε 18 μήνες δεν θα υπάρχει το ευρώ ως νόμισμα».
Εξίσου ενδιαφέροντα είναι όμως και άλλα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας από την συνέντευξη του καθηγητού. Είπε ότι η Αμερική θα διακόψει τις συμφωνίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση και θα διαπραγματευθεί νέες με κάθε μια ξεχωριστά τις χώρες της Ευρώπης.
Ο Μάλοχ είπε ότι η παρούσα συμφωνία ελεύθερου εμπορίου μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ – που ονομάζεται διατλαντικό εμπόριο και επενδύσεις Εταιρικής Σχέσης – είναι «νεκρό». «Νομίζω ότι ο Ντόναλντ Τράμπ είναι πολύ αντίθετος σε υπερεθνικούς οργανισμούς, πιστεύει στα εθνικά κράτη, στις διμερείς σχέσεις και νομίζω ότι πιστεύει ότι η ΕΕ έχει ξεπεραστεί.»
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/κηδειοσημο-στο-ευρω-ετοιμαζουν-οι-α/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.