Το γεγονός ότι οι ιθύνοντες της λίγκας εξετάζουν το ενδεχόμενο να δώσουν το «πράσινο φως» για δημιουργία franchise με έδρα την Πόλη του Μεξικό παραδέχθηκε ο Άνταμ Σίλβερ.
«Το franchise με έδρα το Μεξικό και πιθανότατα την Πόλη του Μεξικό, είναι κάτι που εξετάζουμε. Πρόκειται για εξαιρετική αγορά, πάνω από 20 εκατ. ανθρώπων. Είναι η μεγαλύτερη αγορά στη Νότιο Αμερική», ανέφερε αρχικά ο κομισάριος του NBA και συνέχισε:
«Το πρώτο βήμα όμως είναι να διεξαχθούν περισσότερα παιχνίδια στο Μεξικό. Και βεβαίως εξετάζουμε και το ενδεχόμενο διεξαγωγής ενός All-Star Game εκεί», αποκάλυψε ο Σίλβερ. πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/01/15/antam-silver-skeftomaste-to-endechomeno-omadas-apo-to-mexiko/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.