Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Άνταμ Σίλβερ: «Σκεφτόμαστε το ενδεχόμενο δημιουργίας ομάδας από το Μεξικό»

Άνταμ Σίλβερ

Το γεγονός ότι οι ιθύνοντες της λίγκας εξετάζουν το ενδεχόμενο να δώσουν το «πράσινο φως» για δημιουργία franchise με έδρα την Πόλη του Μεξικό παραδέχθηκε ο Άνταμ Σίλβερ.
«Το franchise με έδρα το Μεξικό και πιθανότατα την Πόλη του Μεξικό, είναι κάτι που εξετάζουμε. Πρόκειται για εξαιρετική αγορά, πάνω από 20 εκατ. ανθρώπων. Είναι η μεγαλύτερη αγορά στη Νότιο Αμερική», ανέφερε αρχικά ο κομισάριος του NBA και συνέχισε:
«Το πρώτο βήμα όμως είναι να διεξαχθούν περισσότερα παιχνίδια στο Μεξικό. Και βεβαίως εξετάζουμε και το ενδεχόμενο διεξαγωγής ενός All-Star Game εκεί», αποκάλυψε ο Σίλβερ.                                                                                                                                                                       πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/01/15/antam-silver-skeftomaste-to-endechomeno-omadas-apo-to-mexiko/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.