Στο ενδεχόμενο να γίνει σύντομα ξανά συμπαίκτης του Κρις Μπος αναφέρθηκε ο γκαρντ των Σικάγο Μπουλς, Ντουέιν Γουέιντ.
Ο βετεράνος άσος των «ταύρων» δήλωσε άγνοια για τα σενάρια των τελευταίων ημερών, τονίζοντας πως αυτό που προέχει για τον καλό του φίλο είναι η υγεία του.
«Παίζω στους Μπουλς και δεν το γνωρίζω καν αυτό. Τώρα το μαθαίνω, παρότι ο Μπος είναι από τους καλούς μου φίλους. Το σημαντικότερο πράγμα για τον Κρις είναι η υγεία του. Αυτή τη στιγμή δεν παίζει καν μπάσκετ.», ανέφερε αρχικά ο «Flash» και συνέχισε:
«Το μπάσκετ είναι κάτι που λατρεύει και είμαι σίγουρος ότι στο πίσω μέρος του μυαλού του βρίσκεται η επιστροφή του στη δράση. Αυτή τη στιγμή βεβαίως δε βρίσκεται εδώ και δεν μπορώ να μιλήσω για το τι θα γίνει την επόμενη σεζόν.», ξεκαθάρισε ο πρώην παίκτης των Μαϊάμι Χιτ. πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/01/22/ti-apanta-o-goueint-gia-ta-senaria-pou-stelnoun-ton-bos-stous-bouls/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.