Μετά από πολλά χρόνια, που ο Μητροπολιτικός Ναός της Αθήνας είχε μείνει κλειστός για την αποκατάστασή του, τελέσθηκε η δοξολογία για το νέο έτος.
Χοροστάτησε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και το παρών έδωσαν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης, υπουργοί, βουλευτές, η Στρατιωτική ηγεσία, εκπρόσωποι της Εκκλησίας και των θρησκευτικών κοινοτήτων, δικαστικοί κλπ.




















Χοροστάτησε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και το παρών έδωσαν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης, υπουργοί, βουλευτές, η Στρατιωτική ηγεσία, εκπρόσωποι της Εκκλησίας και των θρησκευτικών κοινοτήτων, δικαστικοί κλπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.