
Με αφορμή τα όσα ακούστηκαν το τελευταίο διάστημα περί εμπλοκής της 24MEDIA και προσωπικά του προέδρου της, κ. Δ. Μάρη,στον ΔΟΛ, ο Όμιλος αποσαφηνίζει,με ανακοίνωσή του, πως διαθέτει εκτεταμένο σχέδιο ανάπτυξης.
Ειδικότερα, η ανακοίνωση που εξέδωσε o κος Δημήτρης Μάρης, Πρόεδρος του Ομίλου Μέσων και Τεχνολογίας “24MEDIA” ,είναι η ακόλουθη:
“Ο Όμιλός μας έχει ένα εκτεταμένο σχέδιο ανάπτυξης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, τμήμα του οποίου δεν αποτελεί η ανάμειξή μας στον ΔΟΛ”.
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/01/blog-post_417.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.