Εκτός του ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό έμεινε από το δεύτερο ημίχρονο λόγω τραυματισμού ο Βασίλης Σπανούλης.
Ο αρχηγός των Πειραιωτών αισθάνθηκε έντονες ενοχλήσεις στον προσαγωγό με το ιατρικό τιμ των πρωταθλητών να εκφράζει φόβους ακόμη και για θλάση! Ο παίκτης θα υποβληθεί σε εξετάσεις την Τρίτη προκειμένου να διαπιστωθεί η σοβαρότητα της κατάστασής του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.