Οι Ερυθρόλευκοι εξέφρασαν και επίσημα τα παράπονά τους για τα σφυρίγματα στο ντέρμπι...
Έντονη είναι η δυσαρέσκεια των ανθρώπων του Ολυμπιακού για την διαιτησία στο ματς με τον Παναθηναϊκό, όχι μόνο για την φάση με το κλέψιμο του Βαγγέλη Μάντζαρη 1:08 πριν τη λήξη, αλλά για τα σφυρίγματα από την αρχή μέχρι το τέλος της αναμέτρησης.
"Να μας πει η ΚΕΔ με ποια κριτήρια όρισε τους συγκεκριμένους διαιτητές να σφυρίξουν σε ένα τόσο σημαντικό ματς. Περιμένουμε την αξιολόγηση της διαιτησίας και των αποφάσεων τους στο ματς! Και καλούμε την ΚΕΔ να δώσει απαντήσεις και εξηγήσεις", ήταν η επίσημη θέση των Πειραιωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.